Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Głównej Policji
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: KOMENDA GŁÓWNA POLICJI
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa - osobiście – w Biurze Przepustek KGP, przy ul. Puławskiej 148/150
codziennie w godzinach 8.15 – 16.15 - faksem – na numer: +48 47 72 135 71
- za pośrednictwem ePUAP - adres strony internetowej www.epuap.gov.pl.
WAŻNE!
Szczegółowe informacje w zakresie przyjmowania i obsługi dokumentów elektronicznych znajdują się z zakładce Elektroniczna Skrzynka Podawcza na stronie BIP KGP.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres skargi.kgp@policja.gov.pl
- ustnie do protokołu – w Biurze Przepustek KGP przy ul. Puławskiej 148/150
02-624 Warszawa.
W dni robocze, w godzinach 9.00 – 15.00 (w poniedziałki w godzinach 9.00 – 17.00)
w siedzibie Komendy Głównej Policji, adres jw. oficerowie Biura Kontroli KGP – działający w imieniu Komendanta Głównego Policji – przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących działalności Policji oraz udzielają informacji telefonicznie pod numerem (47) 72 122 72.
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/Wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji,
- dokładny opis zdarzenia.
WAŻNE!
Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.